Thursday, November 24, 2016

Too Faced Melted Frosting

Zdravo zdravo! Danas sam na svom Instagram profilu okačila sliku Too Faced ruža Melted u nijansi Melted Frosting, pa reših da napišem i post o njemu.


Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick, kako mu je puno ime, dolazi u slatkoj prepoznatljivoj Too Faced kutijici koja je gotovo u boji samog ruža. Prilično je „eye catching“, privlačnog izgleda, sa objašnjenjem da je ruž udoban na usnama i pruža intenzivnu boju koja traje satima. Mogu odmah da vam kažem da su pomalo slagali u opisu, ovaj proizvod nije toliko dugotrajan koliko se reklamira. Pigmentacija jeste fina, ali osobama koje imaju naviku da se oblizuju ili trljaju usnu o usnu, neće potrajati dugo. Poljupce isto neće preživeti. Jelo pogotovo.


Dobro, nije baš sve toliko negativno. Sam Melted karmin je dobre formulacije i daje lepu bogatu boju, koja ima neki polu sjajan finiš. Kada se „pojede”, na usnama ostaje diskretan stain, znači boja je i dalje tu, samo prilično blagog intenziteta. Iz tog razloga smatram da bi mu više pogodovao epitet sjaja za usne, bar kad su u pitanju svetlije nijanse. Veoma je prijatan za nošenje i imam utisak da hrani i vlaži usne, poput balzama. Naravno, ne smem da zaboravim blagi miris vanile.


Tubica u kojoj dolazi je iste boje kao i kutija i zaista je šarmantna. Ovakav Too Faced detalj bi ulepšao svaki kozmetički kutak. Priznajem da volim... ma šta volim – obožavam slatka pakovanja! U moru dosadnih crnih ambalaža, koja važe za elegantne, drago mi je što ovaj brend razbija monotoniju i ima eto sigurne kupce u deci poput mene. Na vrhu tubice se nalazi sunđerasti aplikator i uvek mi bude žao kad njegovu snežnu belinu treba da narušim istiskivanjem proizvoda. Sam sunđerčić je prilično uspešno dizajniran za preciznu aplikaciju sjaja na usne.




Boja koju sam odabrala je prava girly bublegum pink. Nisam imala tako nešto u svojoj kolekciji i za mene je Melted Frosting pun pogodak, mada je boja sama po sebi varljiva, zahtevna i od onih je koje ili volite ili ne podnosite. Nije savršeno sarađivala sa kamerom, tako da se ne vidi da u njoj zapravo ima prizvuk neonskog. Prilično je hladna, sa jasnim plavim podtonom i nikako se ne slaže sa tamnijim tenom, osim ako ne želite efekat tranvestita iz Almodovarovih filmova. Mogu reći da se ne nanosi ravnomerno u prvom sloju, a u dva daje svoju punu boju. Mislim da bi prilično dobro išla uz strobing na licu, ako želite da ličite na Snežnu Kraljicu. Na youtubeu sam takođe gledala i brinete svetlog tena koje su sasvim uspešno iznele Frosting uz blažu varijantu smokey-a na očima. Ja volim da ga kombinujem sa MAC Pink Plaid, i na slici desno možete videti kako to izgleda na usnama, vrlo slično, samo bez toliko plavog u sebi.



Na slici ispod možete videti sastav:



Kako vam se čini ovaj ruž/sjaj i da li ste koristile nešto od Too Faced-a?

No comments :

Post a Comment